Berisi Tentang Info Lowongan-Lowongan Terbaru, Tips Interview, dan Tips Melamar kerja
Download TV Software. It's safe to install

Arsip Blog

Recent Post

javascript:void(0)

Tuesday, July 21, 2009

Lowongan Kerja

Lowongan Kerja


Lowongan Kerja PT Tunaskarya Indoswasta ( Batam )

Posted: 19 Jul 2009 08:17 PM PDT

Our client, various multinational companies is looking for qualified candidates to fill the following 8 position :

ACCOUNTING ( Acc)

  • Min D3 in accounting
  • Fresh graduate or min. 1 yearexperience in the same field
  • Willing to work at tanjung balai karimun

SUPPLIER QA SUPERVISOR ( SQA Spv )

  • S1 Engineering
  • Min 2 year experience & fresh graduate
  • Male, Max 35 years old

ASSOCIATE ENGINEERING ( AE )

  • D 3 Engineering, fresh graduate
  • Male, single, max 22 years old

FINANCE OFFICER

  • Min D3 in accounting
  • Female, single, max 28 years old
  • Min 1 years experience in the same field
  • Fluent in English and mandarin language

PRODUCTION ENGINEER

  • S1 in any discipline
  • Male
  • Min 5 years experience in the same field

MAINTENANCE ENGINEERING

  • S1 in electrical / mechanical
  • Male
  • Min. 5 years experience in the same field

MANDARIN TRANSLATOR

  • Able to write and read mandarin language
  • Can operate computer in mandarin language

ASST. MANAGER PURCHASING

  • Min D3 in Japanese language
  • Min 3 years experiences in the same field
  • Good communication in Japanese ( write & read )

GENERAL REQUIREMENTS :

  1. Able to speak English
  2. Computer literate

Please submit your resume latest on 31 july 2009 to :

PT. TUNASKARYA INDOSWASTA

Jl. Angsana Lot 306 BIP Mukakuning Batam

Email : iklan@tunaskaryaindoswasta.com


Lowongan kerja IT Staff – PT NOK Batam

Posted: 19 Jul 2009 08:15 PM PDT

A leading hard disk drive rubber and plastic company located in mukakuning batam island is looking for a dynamic and skilled professional to strengthen our fast growing team as position :

IT STAFF ( IT )

General requirement :

1. Male or female, Max 28-35 years old
2. Min. D3 information system/technological information
3. Background/computer studies, GPA min 2.7
4. Able to speak & write in English& Indonesia

Special requirement :
1. Min 1 year experience in internal IT support administration of local area network troubleshooting, TCP/IP protocol, routers, and switches
2. Having knowledge experience with server /PC/Laptop software and hardware troubleshooting, anti virus monitoring, CCTV and telephone PABX
3. Understand with UNIX/LINUX OS

Send your complete application letter, CV, Copy of valid ID card, current & expected salary & one recent photograph within one week after this advertisement to address below :

Human Resources Section
PT NOK Precision Component Batam
Jl. Gaharu Lot 101-102 Batamindo Industrial Park
Mukakuning Batam 29433


Lowongan Kerja Architect – PT Nusatama Properta Panbil ( Batam )

Posted: 19 Jul 2009 08:12 PM PDT

Requirements:

  • Pria/Wanita
  • Pendidikan Min S1 Architect
  • Berpengalaman Min 2 Tahun sebagai developer arsitek rumah mewah dan arsitek design pabrik


Seluruh kandidat berpengalaman 2 tahun dalam bidangnya, dapat bekerja sama dengan baik secara tim dan dapat bekerja dibawah tekanan serta bersedia tinggal di Batam.

Hanya kandidat yang memenuhi persyaratan diatas yang akan diinterview.

Jika Anda memiliki kualifikasi diatas, segera kirimkan lamaran dalam bahasa Inggris dengan melampirkan daftar riwayat hidup, pas foto berwarna terbaru, foto copy ijazah terakhir, KTP, sertifikat dengan mencantumkan kode lamaran serta gaji yang diharapkan. Lamaran ditunggu 1 minggu setelah iklan ini dan dialamatkan ke: adelina2101@yahoo.com


Lowongan Kerja Sales Engineer Pompa – PT Ometraco Arya Samanta ( Jakarta )

Posted: 19 Jul 2009 08:10 PM PDT

Requirements:

  • Pendidikan min D3 jurusan Teknik Mesin
  • Pengalaman dalam bidang penjualan pompa industri
  • Mampu berbahasa Inggris aktif

Kirim lamaran lengkap ke : hrd@oas.co.id


Lowongan Kerja Technical Support – PT EJJV Engineering Indonesia ( Jakarta )

Posted: 19 Jul 2009 08:08 PM PDT

Requirements:

  • Male
  • Min S1 Any disciplines, Technical Background
  • Min 2 years working experience
  • Medically and Physically Fit
  • Hard worker, able to team work & under pressure deadline
  • Highly responsive, initiative, analytical thinking
  • Added Advantage :
    • Good command in English (Both & Oral)
    • Familiar with computer program MS world & excel, Photoshop, power point, adobe reader.
    • Other course / certificate will be advantaged


Applicant must be available by 31 August 2009. Only short listed candidate will be notified. All applications will be treated in strict confidence.
Please submit your application & CVs complete with copy of certificates to:


PT. EJJV ENGINEERING INDONESIA
Email : hrd@ejjv.net


Lowongan Kerja Piping Engineer – PT EJJV Engineering Indonesia ( Jakarta )

Posted: 19 Jul 2009 08:07 PM PDT

Requirements:

  • Male
  • Min S1 degree in Mechanical Engineering
  • Min 5 years working experience engineering & construction
  • Familiar with ANSI, ASME, API code (Oil & Gas Industry)
  • Medically and Physically Fit
  • Hard worker, able to team work & under pressure deadline
  • Highly responsive, initiative, analytical thinking
  • Added Advantage :
    • Good command in English (Both & Oral)
    • Familiar with computer program MS world & excel, Photoshop, power point, adobe reader.
    • Other course / certificate will be advantaged

Applicant must be available by 31 August 2009. Only short listed candidate will be notified. All applications will be treated in strict confidence.
Please submit your application & CVs complete with copy of certificates to:

PT. EJJV ENGINEERING INDONESIA
Email : hrd@ejjv.net


Lowongan Kerja Teknisi – PT. Setia Makmur ( Jakarta )

Posted: 19 Jul 2009 08:04 PM PDT

Sales Engineer (SE)
Teknisi (TE)

Persyaratan :

  • Pria mak 35th (SE), pengalaman diutamakan, bila tidak akan ditraining.
  • Pria mak 25th (TE), Fresh Gradute diutamakan.
  • Dapat berkomunikasi dengan baik (SE).
  • Pendidikan min SMU semua jurusan (SE).
  • Pendidikan min SMK Listrik atau Electro (TE).
  • Memahami wilayah Jabodetabek (SE)(TE).
  • Memiliki kendaraan sendiri (SE)(TE).
Kirimkan lamaran dan CV lengkap via email ke : setia.makmur33@yahoo.co.id


Lowongan Kerja Accounting Staff – PT Armada Bumi Pratiwi Lines ( Jakarta )

Posted: 19 Jul 2009 08:02 PM PDT

Requirements:

  • Wanita
  • Pendidikan S1 Akuntansi
  • Usia maksimal 28 tahun
  • Lebih disukai fresh graduate dengan IPK Min. 2,75
  • Memahami perpajakan
  • Teliti, jujur dan memahami computer ( min. Windows Office )
  • Lebih disukai tinggal di daerah Jakarta Pusat / Utara
  • Mengerti bahasa Inggris
  • Lebih disukai mengerti bahasa Mandarin

Kirim CV lengkap, foto terbaru ( 4X6 ), Copy KTP, ijazah dan transkrip ke :

PO. BOX 9851 JKP MD 10730A
Cantumkan posisi yang dilamar di kiri atas amplop

Atau

Via email ke recruitment.012009atyahoo.co.id
Tulis posisi yang dilamar pada subject
Dalam format word

Catatan : Pelamar/jobseeker diharuskan mengirimkan aplikasi lamaran langsung ke alamat kantor atau ke alamat email perusahaan.


No comments:

Post a Comment

Backlink Lists|Free Backlinks

Masukkan Code ini K1-D1874D-E
untuk berbelanja di KutuKutuBuku.com
Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net
CO.CC:Free Domain

ShoutMix chat widget

Reader Community

 
Copyright 2009 http://www.lowongankerja-bamsyul.co.cc/ | This Web is proudly powered by Blogger.com | Support by CO.CC |Template by Angga Leo Putra